شرایط گارانتی

کی دی تی این تضمین را به مصرف کننده نهایی میدهد که تمامی محصولات خریداری شده بر اساس گارانتی های مربوطه حتی در صورت آبخوردگی ، ضربه دیدگی ، زنگ زدگی و سایر اتفاقات و صدمات گارانتی میکند و تا پایان مدت گارانتی تمامی مسئولیت تعمیر و تعویض را می پذیرد .

۱٫ گارانتی طلایی
کی دی تی ، گارانتی ۵ ساله طلایی خود را برای دوربین های تحت شبکه خود در نظر گرفته است که ۲ سال اول شامل تعویض محصول می باشد .
۲٫ گارانتی پلاتینیوم
کی دی تی محصولات شبکه POE خود را با این موضوع گارانتی میکند : ۳ سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط
۳٫ گارانتی نقره ای
کی دی تی از گارانتی نقره ای برای تجهیزات ذخیره سازی و دوربین های اکونومی استفاده می کند : ۲ سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط

 

نحوه استفاده از گارانتی

مسئولیت تمامی واحد خدمات پس از فروش در درافت تائید بابت قطعات خرابی محصول

ارجاء به واحد گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری

دریافت خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری

نکته ۱ : افراد با سابقه خرید و نمایندگی ها قبل از ارجاع محصول معیوب ، محصول جایگزین دریافت خواهند کرد .
نکته ۲ : در صورت مراجعه حضوری حداکثر ظرف مدت ۱ ساعت خدمات انجام می گردد .
نکته ۳ : هزینه حمل و نقل بابت گارانتی ماه اول خرید محصول بر عهده کی دی تی و پس از آن بر عهده خریدار می باشد .
نکته ۴ : نحوه پیگیری کالاهای تحت گارانتی و مدت زمان باقی مانده گارانتی از طریق وب سایت کی دی تی به نشانی www.kdt.ir قابل ردیابی است .
نکته ۵ : مدت زمان گارانتی بر روی لیبل تمامی محصولات کتبا نوشته شده است و نیازی به ارائه کارت گارانتی و … نیست .

شرایط بازگرداندن کالا

 

اگر کالای خریداری شده را به هر دلیل اعم از ایراد ، مشکل فنی ، تعویض با مدلهای جایگزین و یا به هر دلیلی مورد رضایت شما نبود ، می توانید تمام کالاهای کی دی تی را تا ۳ ماه پس از خرید مرجوع کرده و هزینه خود را به طور کامل بدون کسر مبلغی دریافت نمایید .

در صورتی که کالا فاقد جعبه ، نصب شده باشد به چه صورت می توان کالا را مرجوع کرد ؟

در این صورت هم تفاوتی نخواهد کرد و تمام کالاها به جز کابل شبکه در صورت نصب و راه اندازی تا سه ماه قابل ارجاع می باشد .